خشونت جنسی در آلمان

رسانه‌های مختلفِ دنیا همیشه از قدرتِ نظامی و اقتصادیِ آلمان برای مردم گفتن‌ و اینکه افراد توی این کشور آزادانه زندگی می‌کنند؛ اما ناگفته‌های صورتی، اینجا براتون از ظلم به زنان توی آلمان صحبت می‌کنه‌…

سال ۲۰۰۲ روسپی‌گری یا همون تن‌فروشی توی آلمان قانونی شد؛ هدف از تصویب این قانون، کاهش فساد و خشونت جنسی بود اما نتیجه، اینطور نشد! با تصویب این قانون تجارت آزاد جنسی به راه افتاد و آلمان به بزرگترین فاحشه‌خونهِ اروپا تبدیل شد! باورنکردنیه که توی آلمان، حدود ۳۰۰۰ مرکز چراغ قرمز یا همون روسپی‌خونه وجود داره‌‌! فقط توی برلین، پایتخت این کشور، بیشتر از ۵۰۰ فاحشه‌خونه مشغول فعالیت هستن‌… متاسفانه تن‌فروشی توی آلمان تبدیل به یک صنعت شده‌ که اتفاقاً گردش مالی خیلی بالایی یعنی سالانه ۱۵ میلیارد یورو داره‌! رسانه دُویچه وُله آلمان اعلام کرد، روزانه چند صد هزار زن توی مراکز چراغ قرمز، مشغول تن‌فروشی‌اَن و طبق تخمین‌ها، هر روز حدود یک میلیون مرد، برای رابطه جنسی پول پرداخت می‌کنن!

‌جالبه بدونید آلمان یکی از ارزون‌ترین کشورها برای خدمات جنسیه! به طوری که مردها فقط با پرداخت ۳۰ یورو به این خدمات دسترسی دارن‌! در واقع یه جنایت بزرگ توی این کشور به صورت قانونی در جریانه! ماجرا از این قراره که باندهای تبهکار، زنانِ مهاجر و آلمانی رو با وعده دادن و گاهی هم تهدید، توی این مراکز استخدام می‌کنن! آقای فینک محققِ آلمانی، این فاحشه‌خونه‌ها رو به قفسِ مرغ تخم‌گذار تشبیه می‌کنه‌ و میگه: کارگران جنسی به ندرت فاحشه‌خانه را ترک می‌کنند؛ بعضی از آنها حتی فراموش می‌کنند که بیرون، چه فصلی از سال است!

تاسف‌آوره که بگم حتی دختران دانشجو و کودکان آلمانی هم از خشونتِ جنسی توی این کشور در امان نیستن‌! اداره پلیس جنایی آلمان اعلام کرد، روزانه به طور متوسط ۴۹ کودک قربانیِ خشونت جنسی میشن. در مورد دانشجوها هم طبق مطالعه‌ای که توی کل اروپا انجام شد، بیشتر از نصف دانشجوهای دختر آلمانی، اعلام کردن که در دوره تحصیل‌شون، مورد خشونت و آزار جنسی قرار گرفتن‌!

منابع این پژوهش رو در وب‌سایت ناگفته‌های صورتی ببینید!

“سرمایه‌داری، الگوی سوءاستفاده از زنان”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *